härliga tider

Nu har jag suttit och slitit med diskussionen i min historiauppsats hela kvällen, och tänkte nu avsuta dagens arbete. Det ska in imorgon, men detta kan alltså lika gärna vara på kvällen/natten, så jag är ändå inte särskilt stressad. Så ja, nu när jag har lite tid över (vem behöver sömn?) så tänkte jag dela med mig lite från min dag. Det var information om inriktningar och valbara kurses och liknande imorse, och jag tänker inte tänka någonting på det just nu. Det ska vara valt inom en och en halv månad, och jag har ingen möjlighet att läsa allt jag vill läsa, och just imorse blev jag grymt stressad och fick nästan panik.

Sedan var det matte, så då blev jag lugn igen. Men jag fick lite damp på uppgifterna. Vem fan räknar ut funktionen av en funktion?! Vad är det bra för i verkliga livet? Engelska efteråt, med Liftarens Guide till Galaxen, och den blir bara roligare och roligare. Lunch efter det, historia (nötanöta i datorsalen) och kemi. Jag har tagit hem kemin rätt mycket nu, så jag är klar med båda häftena vi skulle ha gjort tills provet på måndag. Så jag lekte lärare och sprang runt och hjälpte folk, och jag tycker att det är så grymt roligt! Men nej, jag ska inte bli lärare.

Efter en skrattretande episod innehållandes mitt ridspö (surprise där!) gav jag mig av mot stallet, och tog en omväg för att göra sällskap med några ur klassen. Väl i stallet frös jag totalt ihjäl, det var något fel på fjärrvärmen. Jag red med fyra lager kläder, och det gick åt helvete. Totte och jag går helt enkelt inte ihop!!!

Eftersom jag har varit lite snål med bilder och bloggande så tänkte jag slå alla flugor i en smäll idag; bildspecial!


Nu är klockan mycket, och jag måste sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0