Nya designer :)

Usch på mig, nu är jag dålig på att uppdatera! Men jag skyller på att det är jul, det är mycket som ska göras. Och ja, imorgon är det julafton! Häärligt ;)

Idag har jag suttit nästan hela dagen framför datorn. Firefox skulle besegras och en design skulle visas även där. Och jag lyckades, efter någon timme :D Hurra! Sen har jag gjort om designen på min designblogg också, det tog också sin lilla tid. Tänkte göra om den här designen också faktiskt ;) Igår kommer jag inte ens ihåg vad jag gjorde faktiskt. Det kan man kalla dåligt minne! Eller så var det så att jag inte gjorde någonting, för isf har jag inget att komma ihåg att jag gjorde heller.


Nu ska jag sitta med några fler designer. Imorgon kommer en liten del av släkten, och julfirande i hösta hugg. Ni får ha en trevlig julafton, hoppas att tomten ger er en massa julklappar ;D

Kommentarer
Postat av: en trogen läsare :)

Tack för en bra blogg Elin :) Jag tänkte bara om du kanske skulle börja med dagens outfit igen? Det var väldigt uppskattat från min sida!

Ha det fint :)

/ R

2008-12-24 @ 11:23:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0