Äckelpäckelmask. 55 meter?!

Pappa väkte mig idag. Klockan tolv. Jag var så trött! Jag drömde en mysko dröm. Först var jag på en dejt med en skitsnygg kille, och åt våfflor, fast efter ett tag så var jag i Australien.. Har ni sett Harry Potter? Ron's brorsor var med, de som spelar Fred och George. Sen skulle jag åka hem, med flyg, men vi kunde inte hitta våra skor eller katter. Vilket var mysko, för vi har inge katter. Sedan väckte pappa mig. Väldigt mysko.

Nu sitter jag och tittar på Animal Planet, det går ett program som handlar om mördarmyror. Rätt så intressant faktiskt. Igår gick jag inte på tranan, det kanske ni fattade eftersom jag satt och rapporterade om Let's Dance. Senare idag ska jag städa på rummet, och jag tänker nog definitivt gå ut och gå om något tag, det är jättefint väder.

Jag fick nyss reda på, från Animal Planet, att en vidrig mask som bor i havet vid något land, jag tror det var England, var typ 3 mm bred, men den är äckligt lång, en som man har hittat var 55 meter lång! Ja, ni hörde rätt, FEMTIOFEM METER! Äckligt!

/ elin


Kommentarer
Postat av: Kristin

Blää va äckligt!

2008-02-09 @ 17:24:58
URL: http://sandstr0m.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0