alltmänt om allting.

Nu har jag valt kläder tills ikväll, och jag har hunnit med några hussysslor, har skottat, strykigt, diskat en skål och plockat ur diskmaskinen.

Mitt hår verkar ha sitt eget liv idag, men med lite kladd ska det nog gå att ordna. Måste fixa till sminket lite också tror jag.. Mest eftersom jag faktiskt inte har något på mig just nu.

Veckorna framöver ser inte så ljusa ut, inte i skolan i alla fall. På tisdag ska vi ha ett oförberätt prov (det är faktiskt oförberett, bara det att vi faktiskt har fått reda på att vi ska ha det) i SO, och hela förmiddagen har vi läsförståelse i svenska, nationellt prov. Lite småläskigt. På torsdag har vi också nationellt prov hela förmiddagen, då uppsatsskrivning. Vi har också inlämning på franskan, en A4 om mitt liv och min familj. På måndag har vi muntlig framställning om "my life as"-uppsatsen, och någon vecka efter det har vi prov på de andras muntliga framställningar. Prov på religion v. 8. Och antagligen bli det bara värre när jag börjar NV till hösten, för jag är ganska säker på att jag kommer in där.



måndag ska min dator hämtas.. Känns lite tragiskt, men förhoppningsvis fungerar den när den kommer tillbaka ;) Tror jag ska knäppa på den en snabbis snart, för att kolla om den fungerar. Invänta en bild på kvällens outfit, kommer snart.

/ elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0