Den första söndagen i resten av ditt liv.

Hejsan! Sitter just nu och installerar massa TS2-speltillägg som jag har lånat från Malin, så jag kan ha lite roligare när jag spelar ;) Annars idag har jag gått fram och tillbaka från Mobackes för att mamma tyckte att jag behövde motion, och höll på att dö på kuppen av all jävla värme ;P Sen har jag cyklat fram och tillbaka till Malin för att hämta spelen också, och påväg tillbaka fick jag punka på cykeln också, hemskt. Får se till att fixa det innan skolan börjar nästa vecka..

Upptäckte också idag att allaktivitetsdagen vi har nästa vecka kommer ivägen för min ridning, så jag kommer inte kunna gå på den! Som tur är har vi bara teori, så jag kommer inte missa sådär supermycket, men ändå. Jag missar ändå att träffa snygging-Jennifer och underbaraste Lina, bajs! Men vi får iaf hoppas att en heldag i fjällen är värt det, jag har ju underbart sällskap där med :)

Vet inte riktigt hur resten av dagen kommer spenderas, eller jo, det vet jag. Jag kommer spela the sims 2 resten av dagen skulle jag tro, jag installerar ju studentliv, och det har jag aldrig spelat förr, det kommer bli kul ;D Vad gör ni idag/ikväll? Btw, ursäkta rubriken, men jag känner mig lite smått diabolisk ;D



/ elin ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0