fredageftermiddag.

Sitter och myser framför teven med en skål kladdkakesmet :D Supermumma.se ;D Det har varit en riktigt bra dag idag, jag skadade mig knappt på tekniken ens ;) Jag började blöda lite från mitt ena pekfinger lite bara. Jag är nästan klar med min stekpanna nu, det enda som är kvar är att jag ska fila lite mer på min svetsning på handtaget, jag suger på att svetsa kan jag säga ;P

matten och på arbetspasset jobbade jag med matten, nu har jag kommit in på ekvationslösningar med olikheter. Efter lunchen hade vi NO, jobbade på med joner och atomer, som senare ska utvecklas till elektrokemi. På SO:n hade vi vikarie, och ingen gjorde så mycket heller. Sedan slutade vi.

Jag har inget speciellt att göra nu, ska väl skrapa fram en apelsin, jag är sugen på apelsin ;) Ha en fortsatt bra dag!

/ elin


Kommentarer
Postat av: Kristin

Svar: Haha ja jag förstår de :P

2008-02-15 @ 17:10:04
URL: http://sandstr0m.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0