Gävle-ändringar

Det blev stora ändringar i min planerade Gävle-resa. Ruben kunde inte komma, hon tappade bort sitt bankkort. Sedan frågade jag några andra, men hur kommer det dig att ALLA är panka?! Men jag fick i alla fall Anna att följa med, så det kommer bli Gävle. Hon och hennes pappa kommer och hämtar mig imorgon, och skjutsar oss ner till tåget, som går tio i nio. Sedan blir det väl shopping, lunch, och så ska vi ta 14:06-tåget hem, lagomt i tid till lite avslappning innan stallet på eftermiddagen.

image187

Ananasen Hank vill fortfarande ha ett nytt namn, och namnförslag tas gärna imot. För annars blir han ledsen.

/ elin

Kommentarer
Postat av: helena

snygg ananas XD
synd att jag är pank, annars hade jag gärna följt med ;)

2008-02-11 @ 12:36:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0