Gävle, en besvikelse.

Jag hittade ingenting, absolut INGENTING i Gävle idag. Känns lite tråkigt. Anna därimot hittade en jävla massa saker, tröja, tights, jeans och en massa annat. Men det blev iaf god pizza och lite rökelser. Här kommer lite bilder från dagen;

     

Vi åt på nian, på pizzastället, och när dom kom såg dom så enormt goda ut så det fanns ju inte! Det Anna sa var "fyfan va stora dom e!", och hon åt typ två bitar innan hon blev mätt ;) Jag åt nästan upp hela min, en liten bit kom inte ner. Om ett tag får jag skjuts med mamma bort till stallet, har skolridning idag tror jag.

Imorgon har vi ju också skoj dag, vi har lektion med sexorna på Rensbacken direkt på morgonen, franska vetni. Känns inte så lockande, men det duger väl. På onsdag har vi allaktivitetsdag, ska vara i bolle, vet dock inte hur jag kommer dit, eller vad jag ska åka där. Nu tror jag att jag somnar.

/ elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0