Glad alla hjärtans dag!

Om du, som jag, inte blivit uppvaktad på alla ♥-ans dag så får ni en liten gullig hälsning nu iaf ;)



Dagen har varit väldigt bra, startade med bild imorse, helklass, jag målade ett äpple med vattenfärg, blev kanske inte sådär superbra, men ändå. Sedan hade vi idrott, skridskor, och tro det eller ej, men vi fick plats med två klassen på den där lilla miniplätten de kallar för is ;) Kan nästan åka övertramp bakåt åt ena hållet nu, jag ska klara det nästa vecka. Lunch sedan, äckelpäckligt rotmos och fläsklägg.

Svenska efteråt, vi började titta på filmen Lilja 4-ever. På engelskan satt vår lärare och lyssnade på människor, och vi satt i klassrummet och "läste". Jag försökte iaf läsa :P Lite i början iaf ;) Sist hade vi franska, sörde typ ett litet spel med un och une och en himla massa kort.. Peter var borta idag, så vi hade ingen SO, och fick därför sluta tidigare.

Ska åka iväg till stallet halv fem, får skjuts dit av mamma. Tyvärr så kan varken Jennifer eller Lina komma idag, Lina är i fjällen, och jag tror Jennifer skulle stanna hemma och vara med sin pojkvän och fira lite, så sött ^^,
Håller på att baka en kladdkaka också, och jag tror nästan jag tänker sluka hela så fort den kommer ut, har ett enormt choklad-craving. Nu ska jag kolla lite boggar och så, ha det!

/ elin

Kommentarer
Postat av: Jennifer

honey, hade ni det bra på stallet? :) hade velat vara där jag med, men nästa vecka iaf :) saknar dig sötnos

2008-02-14 @ 19:26:35
URL: http://jenniferlundmark.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0