Hairspray!

Det blev inte 102 dalmatiner ikväll, Disney Channel ljög, det var de 101 dalmatinerna, men jag tittade ändå inte. Potatisen som jag nämnde i vloggningen blev urusla, det visade sig att jag hade glömt att blanda rapsoljan med margarin, så det ska jag försöka komma ihåg tills nästa gång..

Istället tittade jag på filmen Hairspray, med bl.a Zac Efron och John Travolta. Den var svinbra, inte så realistisk, men svinbra, lite som High School Musical. Det är mycket dans och mycket musik, och den är hysteriskt rolig också. Om vi säger såhär; John Travolta, utklädd till en lätt överviktig medelålders mamma i fluffigt hår och i en grittrig klänning som sjunger "because I'm big, blone and beautiful, det är liksom allt man behöver säga egentligen ;) Och hunkfaktorn hålls uppe med Efron, klockrent.



Imorgon är det Malin som gäller, ska väl höras nå imorgon om tider och så. På måndag, ja, då blir det Gävle. Rebecca ska följa med, och det kommer bli svinkul :) En dag i gävle, och sedan ridning slår skolan på långa vägar :D Jag ska väl gå och lägga mig nu, lite småtrött. Men som sagt, se Hairspray, och keep looking för uppdateringar imorgon. Jag har bestämt mig för att göra Hank till en återkommande faktor i min blogg, bara så ni vet ;D

/ elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0