I had to have it!

Hejsan! Nu är min nya design helt klar, vad tycker ni? Jag blev nöjd iaf, jag tycker den blev svinsnygg ;D Jag har varit vaken i ungefär en timme, Och har hunnit välja kläder (nästan iaf ;P), och tvättat av mig, så på scemat står det frukost, smink och fixa håret, sedan är jag fit for fight ;D
Det är ockå skottdagen idag, ohc ta vara på den, den kommer bara vart 4 år ;P Tänk dig att vara född den 29 februari, man fyller år vart 4:e år ;)

Sedan tänkte jag ge lite kredit till Michal Buckley, en hysteriskt rolig youtubare som har ett program om kändisar, som heter "What the Buck-show". Gå in på http://youtube.com/user/WHATTHEBUCKSHOW och se själva, men jag borde varna för att det är på engelska, men det är rätt enkelt att förstå, det tkr jag iaf :P Men det är svinkul :) Och min rubrik, "I had to have it" är hans stickreplik ;)

Nu ska jag gå iväg och käka lite frukost, slänger kanske in en outfit lite senare, länge sen sist ;) XOXO (lite gossip girl-feeling vetni ;D) 

/ elin ♥

Kommentarer
Postat av: helena

jättesnygg design nilsson! :D

2008-02-29 @ 14:46:41
URL: http://www.helenaaolzon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0