imorgon fredag, mys :)

Morgondagen ser ut att bli rätt bra. Jag vet inte varför, men jag är svintrött nu, så jag kommer nog att gå och lägga mig rätt snart, så jag kommer vara pigg och go imorron. Börjar åtta, får se om jag får skjuts eller cyklar. På morgonen har vi teknik, ska fortsätta med stekpannan, och försöka att INTE sticka hål på min tumme den här gången. Efteråt har vi en halvtimmes övervakning, men vi gör egentligen ingenting..

Efter det har vi antingen matte, eller no, sedan har vi lunch, och jag tänker verkligen inte äta, det är LEVERBIFF! Som i lever! Jag äter inte organ, muskler går bra, men vid organ går gränsen. Efter lunchen har vi no och/eller matte igen, och efter det har vi so. Efter det slutar vi, mysdag :) Kanske blir det Let's Dance ikväll också ;)

/ elin


Kommentarer
Postat av: helena

jaa ;D go karl-petter XD

2008-02-14 @ 20:50:57
URL: http://www.helenaaolzon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0