Let's Dance

Tittar ni? Det gör jag, och jag älskar det! Har ni sett Danny?? Snyggingen.se har klätt ut sig till uniformsnisse, och looken funkar definetivt, han har ju förfan uniformsmössa och pilotbrillor, och sitt sexiga rufs under den! TACK tv4 för snygging-Danny! Jag måste erkänna faktiskt, jag tyckte faktiskt inte han var nå snygg när han var med i Idol.. Inte för att jag kollade på det, men ändå ;D

Hela Lets Dance 2008-gänget. FOTO: Linus Hallsénius/TV4

Annars ikväll har jag tittat lite på "Singing Bee", lite invigning av nya kanalen vet ni ;) Innan det tittade jag på World Trade Center, som var en verklighetsbaserad film om två poliser som låg begravda under WTC den där dagen, och de överlevde. Det var 20 st poliser som blev uppgrävda, och de poliserna det handlade om blev uppgrävda som nummer 18 och 19. Filmmåste, definetivt.

/ elin

Kommentarer
Postat av: Lisa

danny är snyggast :o

2008-02-22 @ 22:28:11
URL: http://lisaamandaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0