Lördag

Sitter i soffan och tittar på en dokumentär om vad som händer med världen, och vad som skulle hända om världens medeltempratur skulle höjas med tre grader, och det är läskigt, som allt som har att göra med den globala uppvärmningen. Jag kom alldeles nyss på att jag inte har bloggat idag, och jag som försöker blogga några ggr varje dag i alla fall. Men jag har knappt gjort något alls idag.

Vaknade imorse, runt nio-tio någon gång. Gick upp, åt frukost och så, sedan tittade jag på Stormbreaker, en svinbra actionrulle som gucl på canal+, med en apsnygg snyggingspion som huvudroll, som var ung också, min ålder typ ;D Efter filmen började jag må lite illa och fick svinont i huvudet, och var tvungen att ligga ner. Eftersom jag aldrig blir sjuk så blir jag chockad när jag inte mår bra. Men efter några timmars sömn så mådde jag bättre, och nu känner jag inte av någonting överhuvudtaget.

 

Och ja, jag vet att jag är galen i magrutor, men klagar ni? ;D

Har ni haft en bra dag då?

/ elin


Kommentarer
Postat av: helena

nope jag klagar inte jag ;D

2008-02-24 @ 11:37:45
URL: http://www.helenaaolzon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0