Min dag :)

Underbar dag :) Tidigare gick jag för att möta Ruben, och efter det gick vi till MM för att köpa lite naturgodis i form av torkade äppelbitar och jordgubbar. Blev en liten chipspåse med lantchips också, den försvann i ett nafs, det var över en månad sedan jag åt chips senast, och mitt godisförbud tillåter lantchips och tacoschips. Men det är svingott med de torkade namnamet i alla fall ;)

Efter godisköpet gick vi hem till Ruben, och där spelade vi Nintendo Wii ett tag, sen gick jag hem, och hon har gått hem en sväng till sin pojkvän. Hon ska evetuellt hit lite senare och sova över, men det är inte helt bestämt. Eftersom jag kom hem för bara något litet tag sedan så blev det inget gymmande med mamma idag i alla fall.

Tittar lite smått på rent hus på tv4 också, och det är löjligt roligt faktiskt ;D Det är patetiskt hur stökigt man kan ha det.

   

/ elin ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0