Next stop, Malin!

God morgon! Vaknade typ nyss, ligger fortfarande i sängen, och jag tror jag kommer somna om när som helst. Jag sov i min fåtöljssäng inatt, jag bäddade upp den när jag skulle titta på film och jag orkade inte kravla mig upp i min vanliga säng igen ;)

Malin loggade nyss in på msn, så jag sitter och chattar lite med henne nu också :P
Om något tag ska jag väl kla på mig och äta lite, och sedan ska jag dra iväg till Malin, jag ska nog cykla dit, jag har ju en så fin cykel ;)

Jag tänker ta med min kamera i alla fall, till Malin, så om hon är snäll så kanske jag bloggar därifrån. Kanske lägger jag t.o.m upp bilder, men annars får ni se dom ikväll. Ha en bra sag :)

/ elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0