onsdag.

Hejsan! Kom hem för sisådär 45 minuter sedan, sitter och installerar en massa saker på datorn, ingentign finns ju kvar ;) Tittade nyss på en massa filmer som jag tog med kameran för ett år sedan, tänke bjussa på några när jag har tid och ork ;D Ni kommer bl.a få se Hella åka skridskor, och Erika och jag som snurrar bland skåpen xD Om jag nu orkar, vill säga ;)

Skolan idag gick bra. På idrotten hade vi sista skridskotimmen för i år, isen var nästan helt oåkbar, och nu är den antagligen borta ;P På svenskan kom jag en bra bit i Silmarillion och matte och NO:n satt alla och pratade och skvallrade om vad Erika hade för sig i fredags, väldigt irriterande ;P Imorron har vi vanlig skoldag, prov i SO första timmen (religion), inne-idrott (innebandy eller volleyboll), Lilja 4-ever (film) på svenskan, debatt på engelskan, nånting på franskan och bild sista timmen.

Nu ska jag fortsätta installera saker, det blir gym med mor klockan 5 och efter det ska jag plugga SO hela kvällen. Ha en fortsatt bra dag :)

/ elin

Kommentarer
Postat av: Annaa

blir de innebandy imorgon på idrotten?

2008-02-20 @ 17:51:29
URL: http://unimportent.blogg.se
Postat av: helena

dom där bilderna på mig är säkert skitsnygga på mig va ? XDXD

2008-02-20 @ 18:04:06
URL: http://www.helenaaolzon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0