Party ikväll :D

Hejsan! Jag orkade inte blogga igår, men det hände ingenting heller. Jag satt framför teven hela eftermiddan. På kvällen var det Let's Dance som gällde, och det var bra. Synd bara på Dannys bakåtslick, med rufsig frissa med lång lugg skulle han se mycket bättre ut, som han gör i introduktionen till programmet, har ni sett hans blick där?! Wow.

Om några timmar ska jag dra iväg till Ruben, och ska fixa iordning mig och äta och så där. Sedan ska jag gå hem till Erika, idag är dagen för hennes 16-års fest, och jag tror den kommer bli asrolig. Det blir lite folk, skulle kolla på någon film, lite tv-spel, korv m. bröd och sånt. Skojjigt värre ;D

/ elin


Kommentarer
Postat av: Annaa

16,års fest kanske ? haha korv med börd ? ;O

2008-02-02 @ 21:33:10
URL: http://unimportent.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0