shopping och umgänge.

Dagen har sett bra ut! Imorse hade vi franska, och Persdotter berättade att vi skulle ha lektion med småbarnen på Rensbacken på tisdag, jag ska lära ut färger med Kristoffer...
Svenska sedan, men vi hade inget att göra, så vi hade arbetspass. Skridskor efter det, fan vad kul de var! Mina nya skridskor är svinbra, man kan stanna med dom! Sen är dom snyggare än de fula sakerna jag hade förra året.


Äckelpäckellunch (fisk) och lite matte, och NO.
Vi håller nu på med elektrokemi där, och det är faktiskt nästan kul! Och det har inget att göra med att jag faktiskt förstår att Cu²+ + e-    > Cu+. Absolut ingenting ;D

I alla fall, efter skolan gick jag och Erika ner på stan, och fikade och kollade runt. Jag såg en assnygg väska som jag funderar på att köpa, men jag behöver egentligen ingen väska.. Sedan fikade vi, varm choklad med grädde är mumma! Tittade runt lite till, och bestämde att jag skulle hänga med henne hem.

busstationen träffade vi Boel, och hon ville också hänga på, så vi åkte till Erika, och la oss framför teven. Efter ett tag gick vi över till Emelie, tvärs över gatan, och satte oss och åt lite tacos. Hennes katt är urgullig, trots att han tuggade på mitt hår i söndags ;) Efter ett tags tevetittande kom Ruben, och vi hjälpte Emelie välja kläder tills på fredag, vi ska på tranan då? Någon mer som ska dit? ;P

Nu sitter jag i alla fall här och glädjs över allt som är bra i världen; tranan på fredag, att vi har lagdag, alltså ledigt, på måndag och att vi har nationell uppsatsskrivning imorgon och får sluta senast halv elva typ ;D Härliga tider :D

/ elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0