Skoltröjorna :D

Nu har de kommit! Och snygga är dom :D Trycket fram var inte det allra snyggaste, men ändå. Jag har large på min tröja, och den var rätt stor. Men den är i alla fall lagomt mysig att ha på sig, lite småstor och så. Den blev bra i längden och i armarna i alla fall :)

image201 
image199

Skolan har varit bra idag. Idag var vi ju på Rensbacken och lärde eleverna lite saker också, men det var svintråkigt, de var dryga och det gick ju inte att lära dom ett piss! Jag ska INTE bli mellanstadielärare kan jag säga. Sen hade vi slöjd, och idag blev jag klar med Erikas blus. Arbetspass, lunch, engelska, SO och sist matte, och innan matten börjades utdelningen av skoltröjorna, och alla tycker om dom tror jag nog. Nästan alla hade svarta, Erika hade röd, Fellan hade grå, och några killar hade olivgröna.

/ elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0