Stalltjänst

Jag ska alldeles strax iväg till stallet, har stalltjänst idag. Egentligen vill jag inte, vem vill det? Jag har ont i halsen idag också, och det kan hända att det börjar utveckla sig till en halsböld, jag är alltid rädd för sådana när jag har ont i halsen, för jag fick en halsböld för något år sedan, och fick åka in på sjukhus och opereras, och det var väldigt läskigt. Men jag åker i alla fall.

det som ligger framför mig nu är en härlig morgon på stallet (HOST), med fyra timmars mockning, sopning, hölassning och sånt skit. Hoppas att någon annan är där också, alltid bra med sällskap, och annars tar det väl sisådär 50 år istället för 25. Hoppas ni får en bra dag i alla fall!

/ elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0