The day after tomorrow.. HOST!

Sitter på Emelies dator och bloggar lite ;) Jag sov hos henne, för Erikas säng var full av henne och Boel. Det var en lyckad fest igår, massa folk där, vissa kände jag inte riktigt ;) Vi satt nere i källaren havla kvällen och körde sanning eller konsekvens, det var faktiskt roligt ;) Filmen som Erika hade hyrt var i alla fall duktigt nog på spanska, så ingen tittade på den. Det blev en skräckis senare på kvällen med, men vi kollade inte på den, det var då vi satt i källaren.

Annars var kvällen fylld med promenader till Ruben och tillbaka, och Guitar-Hero, som jag var skaplig på ;D

Tack för en underbar kväll Erika!

/ elin


Kommentarer
Postat av: helena

kommentera min bild på min blogg ! ;b du är med >:)

2008-02-03 @ 13:29:14
URL: http://www.helenaaolzon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0