tisdagseftermiddag.

Nu har jag kommit hem, och det har nästan varit lite dramatiskt i skolan idag. Det var någon inblandning av polisanmälningar och inbrott i skåp, sedan handlade det mycket om Hönan Agda-laget. Laget var för stort, det var för många människor, så man petade en massa folk, och vägrade lägga till annat folk. Det var väldigt elakt, vissa ville ju verkligen vara med! Jag tror nästan att de som inte kom med i laget ska fixa ett eget, om någon tar tag i det. Men de tog inte bort mig, jag ska vara målis. Men det var fortfarande väldigt lågt att peta folk som verkligen ville vara med.

Senare idag ska jag skriva min uppsats om Paris och Frankrike, och efter det tänker jag göra min provuppsats på SO:n, om hinduismen.

/ elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0