Torsdag idag va?

Dygnsrytmen och medvetenheten om vilken dag det är försvinner rätt snabbt på loven, synd bara att det är ett så kort lov ändå, på sommarlovet är det ju definitivt ännu värre. Jag längtar dit! Fast ändå inte, för då kommer jag ju aldrig träffa min underbara klass igen. Aldrig hela iaf. Men ändå så längtar jag tills jag får börja NV också.

I alla fall, idag kommer väl ingenting att hända skulle jag tro, man imorgon tror jag att jag tänker hitta någon som vill följa med på stan, jag får min månadspeng idag. Men det blir eventuellt lite gymmande senare och kanske ska ta mig ut i finvädret också, medans det ändå håller i sig. Kanske ska försöka komma igenom konsumentkunskapsskiten också.

/ elin ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0