Torsdag på mitt vis.

Nu tänkte jag blogga lite om dagen, nu när jag snart ska sova ;)
Imorse cyklade jag till skolan, härligt att kunna cykla utan att bli sönderfrusen. Direkt i skolan var det SO-prov, hann knappt ta av mig jackan och så ens. Ältrade på i sex sidor om hinduismen, inte ens i närheten av klar, får fortsätta efter lovet. Gyma direkt efter provet, bara at ta sig över iskullen och till sporthallen. Det blev först totalt oseriös volleyboll mot några dryga idioter från nioett, och sedan lite dubbelbadminton med Hella, Linkie, Anna och Mikaela, sedan ockå lite mot gympaAnders.

Efter det var det bara att byta om och sitta och vänta i typ en halvtimme på att matsalen skulle öppnas, och sedan tacos :D Jag gjorde även missaget att låta Anna och Stina ge ALLA sina nachos til mig, och i slutet, när tacosen var botra, hade jag en hel jävla bricka med nachos att äta upp, man bev skapligt salt runt munnen sedan kan jag säga ;D Men ja g fick i mig varenda litet cips! ;D På svenskan efter lunchen tittade vi vidare på filmen Lilja 4-ever. Den är inte direkt bra, men den är absolut inte dålig heller, den är svår att förklara, den är mest av allt hemsk.

Engelska sedan! Yeey. Debatt på en gång, hade Herman och Johan i mitt "lag", fast de pratade inte så mycket, jag kanske inte lät dom prata heller. Andra laget (eller ja, Erika och Edvin) vann rätt rejält, enligt mig i alla fall, och andra debatten var svinkul att lyssna på ;D Franska sedan, och aldrig förut har jag nynnat så mycket på "Non, je ne regrette rien". Sedan var det bild, rätt tråkigt.

Ridning sedan på kvällen, jag hade söt-Caprina, gick bra. Trevligt att träffa Jennifer också, längesen sist. Tack för att du förgyller mina torsdagar snygging! Lina är tråkigt nog fortfarande i fjällen, men jag tror hon kommer efter lovet iaf :)

image208

Nu blir det sova av, hörs imorron!

/ elin

Kommentarer
Postat av: Jennifer

aaw, snygging, du förgyller verkligen mina torsdagar du också :)

2008-02-22 @ 14:00:38
URL: http://jenniferlundmark.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0