torsdag.

Sådär ja, inga fler nationella, skriftliga prov i svenska. Jag skrev en krönika om utseendefixering och sånt, den blev väldigt bra. Efter en och en halv timme hade vi en halvtimmes rast, och om man var klar fick man gå hem. Jag blev klar, men fick snällt sitta och vänta, för Stina var inte klar riktigt än, så jag satt och nötte quadrapop.

Efter ett litet tag blev Stina också klar, och vi packade ihop oss och gick till gymmet på sporthallen. Jag gillar ju egentligen inte det gymmet, men det är ganska bra i alla fall. Vi körde lite kondition och några olika maskiner. Det var verkligen roligt.


Jag gick hem sedan, lite småjobbigt. Jag gick en liten omväg också, för jag träffade Erika på vägen, och gick med henne en bit. Nu sitter jag och äter spaghetti och bacon, Nilssons specialitet. Senare ikväll är det teori på ridningen. Nu ska jag äta upp min met, och titta på teve.

/ elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0