tråkar, därför irriterande dåligt inlägg.

Fyfan vilken tråkig kväll. Jag har fortfarande ont i halsen, men nu tror jag definetivt inte att det är någon halsböld, för tydligen kan man inte få såna när man har opererat bort halsmandlarna. Det tror jag iaf. Anyways, ska sätta mig och totalnöta so om ett litet tag, har ju prov på torsdag. Vi har uppsatsprov på religioner, och jag ska skriva om hinduismen och utvecklingen av buddhismen.

Ska väl ta och pallra mig ut till garaget för att hämta in en lövbit också. Vi har frysboxen därute, vet ni hur irriterande det är? Tänk dig att du går upp en februarimorgon när det är 25 minus och måste gå ut för att hämta in bröd så man kan äta frukost?! INTE ROLIGT!!! Ha en fortsatt bra kväll.

/ elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0