tralalaa, rubriksbrist!

Jag har svintråkigt. Min faster är här, hon ska väl åka snart. Kom hem från ridningen för inte allt så längesen, och vi hade som nämnt teori. Först satt vi och tittade på när några kärringar red, och sedan gick vi ut i kylan för att gå igenom lastningsteknik, då jag frös tårna av mig på samma gång. Jennifer var där, myys, men inte Lina, hon skulle på lägenhetsvisning. Saknar dig darling!

Imorgon har vi hemkunskap, arbetspass, matte/no, lunch, no/matte, so och sedan slutar vi klockan två. vi kan få tillbaka två prov, men vi får se. Hella och Linkie ska iväg och spela badminton också, lycka till!

kvällen ska jag, Rub, Erika och lite annat folk på fjortistranan, rätt kul, eller något sånt.. Vet inte riktigt vad jag ska ha på mig, men det borde komma några bilder, åtminstonde på lördag. Jag har för mig att jag ska göra något annat i helgen också, men jag vet inte vad.. Det kommer nog bli en hel del plugg, tre franskauppsatser ska bli klara och sedan tänker jag nöta elektrokemi också.

image186

Jag saknar min älskling, längtar till moppesäsongen! <33

/ elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0