Vunderbar skool.

Normalaste rubriken yet ;D Jag ska duscha strax, tänkte berätta lite om allt möjligt först.
Samling imorse, pratade om veckan och morgondagen. Svenska, lyssnade på texterna en sista gång, och så. Matte sedan, fick se mitt matteprov, hade ett slarvfel och sista hade jag ju inte svarat på, ingen jävel kunde ju lära mig skiten! Och det får MITT betyg betala för. Skit. No sedan, Staffan berättade lite om elektrokemi, och Sara glev helt förvirrad över guldjoner och guldatomer ;)



Musik efter svinäcklig lunch, chicken(?)nuggets utan kykling, och då fick vi börja titta på Amadeus, filmen om Mozarts liv. Rätt bra. Engelska sedan, och muntlig framställning om mitt liv som parfymflaska, alla tyckte att jag pratade för snabbt, utom läraren. Bild efter det, började på en ny mapp. Den blir nog fin ;)

Imorgon, hemskhet, är det nationella prov i svenska, 80 minuter på morgonen med läsförståelse, skoj.. Arbetspass sedan, och normalt efter lunch; engelska, SO och matte. Vi har ett förberätt, oförberätt prov i SO också imorgon, det blir frågor som man tydligen inte kan plugga till, som blir betygsatta. Låter skoj. Blir gym med mamma efter skolan, men inte förrän klockan 6, mamma slutar sent i Gävle. Anyway, duschen nu, mat sedan, följt av plugg. Weii....

/ elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0