What a day!

Min blogg blir så ledsen när jag skriver, men typ ingen läser den ändå ;D Jaja.

Nationella prov imorse, gick bra. Får hoppas på ett bra resultat också ;) Efter proven hade vi en timmes rast innan i började igen, skoj ;P Jag underhöll mig med att ta alla platser på min high score-lista på Quadrapop ;D På arvetspasset räknade jag lite matte, och sen var det lunch, med semlor. Väldigt mumma. I alla fall så hade vi engelska efteråt, lyssnade på när Albin, Edvin och Sara berättade om sina liv, fast Sara skrattade mest igenom sin uppsats..

SO sedan, hade vikarie som kom fem minuter sent, och svarade på frågor om Kinas och Japans religioner, och svaren ska betygsättas. Matte efter det, och om man ville fick man gå tjugo minuter tidigare, och göra fem uppg. hemma. Jag gick hem, men jag behöver bara göra två uppg, för att jag håller på med så avancerad matte ;)

Sitter på bilddagboken och spanar lite nu, sedan ska jag gå till teven tror jag.. Adioooos!

 Ge mig sommar, ge mig jordgubbar <33

/ elin

Kommentarer
Postat av: helena

jordgubbar gillar vii :]

2008-02-05 @ 17:38:03
URL: http://www.helenaaolzon.blogg.se
Postat av: Annaa

själv fick man ju jobba hela passet haha fast jag gjorde ju prov också^^

2008-02-05 @ 18:41:42
URL: http://unimportent.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0