Wohooo! Franskan är klar!

Japp, nu är jag klar med två av mina tre franskauppsatser som ska in, den om mig och mitt liv, och den om Bollnäs och Sverige, den blev jag klar med alldeles nyss. Nästa torsdag ska den sista in, om Paris och Frankrike. Planerar att göra den i helgen. Gör ni något skoj?

Jag gjorde maten idag, vi åt potatismos och korv, väldigt komplicerat. Men potatismoset fick jag beröm för, jag är tydligen väldigt duktig på att göra potatismos ;) Imorgon har vi gympa, men jag vet inte om vi ska ha skridskor eller innegympa, ingen har sagt något om det.. Lite smått problematiskt bara. Antingen ska jag släpa utekläder, eller innekläder, frågade Hella nyss, får se om hon svarar. De kanske fick reda på det igår, när jag lärde ut franska till minimänniskor. Otacksamma minimänniskor.

I alla fall så sitter jag i soffan och myser i min enorma skoltröja. Jag och Anna är nog de enda i klassen tror jag som har L.

Sitter och snackar med Erika på mobilen också, hon är på högtalare ;D Jag hjälper henne med hennes franska skit också, det går väl sådär ;P

/ elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0