Dagboken, jag sökte dig och fann mitt hjärta.

Eller The Notebook. Det blev filmen jag såg ikväll. Och jag älskar den. Det är den mest romantiska film jag någonsin sett, och trors att jag har sett den säkert 15 ggr gråter jag alltid i slutet. Den har allt! Ni måste se den!!



Imorgon är det skola, vet inte hur jag kommer dit men det fixar sig nog på ett eller annat sett. Vi har svenska, matte/NO, musik, engelska och elevens val (bild). Efter skolan ska jag knata iväg till stallet och rida, vi har cavaletti (ridning över bommar) och jag hoppas som alltid på en riktigt bra häst, mest då på Shannon eller Caprina.

Jag måste nog koppla in min dator igen också, pappa har grejsat lite med den så nu ska den funka. Men inga sladdar sitter i, så jag måste fixa lite med den nu. Ha en fortsatt bra kväll, och ni bara MÅSTE kolla på Dagboken, ni MÅSTE! Och jag kan säga att till och med min bror älskar den, så den kan ses av killar också, bara de inte är totalt känslokalla.

/ elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0