Dagens ljussken :D

Men det glömde jag ju, mystiskt nog.. Det har ju hänt en fantastisk sak idag :) Ridningen såklart :D

Jag kom dit och såg att jag hade Maruska, och blev arg, för hon är nästan den ända hästen jag nästan totalvägrar att ha. Så då bytte jag till Biggles, för hon som red honom ville ha Maruska. Och jag måste erkänna, han är rätt mysig, men bara att ha ibland, för ofta och han blir dryg. Men ridningen gick rätt bra, även med mitt hemska ben, bara i galoppen som smärtan blev outhärdlig ;P Så då red jag honom litegrann vid sidan av, han var väldigt pigg då kan jag säga.

Det var i alla fall underbart att få träffa världens bästa ridgrupp igen, men Lina var tyvärr inte där, och jsg tror jag dör på riktigt om jag inte får träffa henne snart, jag får Lina-abstinens! Jennifer var åtminstonde där, vilket spred lite ljus i en värld av dumma ben och datorer.

På tal om datorer så har Jens nya laptop kommit, och den är så snygg! Och om min dator kajkar ihop totalt kanske jag också kan få en sån :D Weii!

/ elin

Kommentarer
Postat av: Lina

Elin min sötnöt! Jag saknar dig också, så himla mycket. Idag var jag dum nog att glömma ta med ridgrejerna till skolan, och sedan missade jag ändå bussen vilket gjorde det omöjligt att hinna. Fyfan vad typiskt och så himla tråkigt! Hoppas det gick bra iallafall, vem hade Shannon? :) På torsdag ska jag komma, det är bara så!

2008-01-10 @ 21:35:54
URL: http://linahammarlund1.blogg.se
Postat av: Lina

Gjorde en massa hjärtan också som inte syns kom jag på, men iaf, jag älskar dig!

2008-01-10 @ 21:36:39
URL: http://linahammarlund1.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0