DAMPDATOR! :@

Jag hatar min dator! Den startar inte! Den går igång, men ingenting kopplar! Så nu sitter jag på bärbara. Grr..

Jag gick iaf till ridningen, vi hade skolridning och jag hade Shannon-babe <33 Jag älskar den hästen! Det gick nog rätt bra iaf, fast han var väldigt pigg, och jag orkade inte riktigt engagera mig i honom heller. Så det kanske gick uruselt, vad vet jag ;)

Imorron blir det iaf stan med Hellus efter skolan, vill kolla in Såfin's rea :) Sedan har mamma varit snöll också. Jag bad henne köpa apelsinjuice, och vet ni vad hon gjorde? Hon köpte juiceapelsiner, så nu får jag göra färskpressat. Det känns nyttigare än koncentrat på något sätt, men på 2 kg apelsin får man bara 1l juice, så det blir att pressa på nu bara ;)

Nu känns det som om jag bara tråkar, lyssnar lite på Rihanna, sitter i min fåtölj med bärbara i knät, vanliga brevid, som snart är död om den inte startar. Borde nog slänga apelsinskalet på mitt datorbord innan mamma kommer hem.

Ja, jag fick åka buss hem från stallet, eftersom mamma och pappa är så själviska att de måste åka skidor. Iaf, jag hoppade på, och frågade inte om bussen blev trean sen, den brukar inte bli det. Så jag hoppade av nere på stationen, bara för att se de två bussarna innan min åka, fick panik! Sedan tittade jag på min buss, och då hade den blivit trean ändå, och jag fick gå på igen, lite pinsamt ;)

/ elin


Kommentarer
Postat av: Anonym

min lillasyster gjorde den på mig :)

2008-01-07 @ 20:29:03
URL: http://maaango.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0