Händelserik tisdag :)

Var ska jag börja? I skolan kanske.. På samlingen fick vi påminnelse om att vi har halvdag imorron (slutar tolv, yeey!) och sedan franska, där vi repeterade klockan lite. På slöjden blev jag klar med kragen på Erika's blus (jag gör en blus åt Erika för ett högre betyg, blusen i sig är definitift inte min stil).

arbetspasset sedan jobbade jag matte, men jag kom ingen vart eftersom jag stötte på en omöjlig uppgift, och jag har uppbackning på den frågan, för om tre mattelärare och en bror som går andra året på NV har fel på den, då är det tryckfel i facit. Äcklig lunch (spagetti och köttfärssås), och sedan engelska. Efter det var det SO, jobbade med islam. Till sist var det matte igen, blev inte så mycket gjort dock, men jag sa till läraren att jag snart vill ha prov på algebran i alla fall.

Sedan slutade vi, fick skjuts hem med Malin (TACK!) och väl hemma satte jag mig vid mitt pussel (jag VET att jag inte har något liv!). Men jag och mamma är duktiga i alla fall, vi gick ner på gymmet runt fem. Körde lite varierad träning idag, och gav mig på mördar-sit-ups-maskinen igen, denhär gången gick det bättre. Var där i ungefär en timme.

När jag kom hem så lade jag färdigt mitt pussel, WEIII :D Se bild nedan ;)

Jag har köpt ett par nya långkalsonger också, med mamma som mellanhand. De är svarta med minihjärten, igen, bild nedan.

  

Imorgon blir alltså en mysdag; franska, svenska, idrott och sedan slut. Eventuellt gymmet med Linkie sedan :) Det ser vi fram imot :) Det blev ett långt inlägg idag ;D

/ elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0