Hemkommen. Igen.

Nu är jag hemma och nyduschad från gymmet, man känner sig väldigt duktig när man varit där två dagar i rad, men jag är inte fullt  nöjd med min insats på träningsfronten.. Det var liteförofokuserat tycker jag, men det kan man kanske förstå när vi var fyra stycken på etthelt nytt gym, vi provade mest bara en massa maskiner ;)

Men jag tyckte inte om gymmet heller, det var så ihoptryckt och svettigt och nej, jag gillade det inte alls. Det var alldeles förmycket folk där också, det är inte det att jag har något större problem att träna inför folk (bara lite ;P), men det var köer till maskinerna och när man hadeen stressadealla andra en bara. Nej, höghammarhallen alla gånger säger jag då.

Imorgon är det torsdag (väldigt observant ;D) Alltså är det hat/älsk-dagen med stort D. Hemsk skoldag, först SO och idrott med nioettorna innan lunch, sedan vänta en halvtimme på att bli insläppt i matsalen, och strssa i sig maten. Svenska direkt efteråt, sedan engelska och seda franska. Till sist är det bild, och det är väl vad som är bra med skoldagen.

Efter skolan kanske jag hinner hem, annars är det direkt till stallet som gäller, och bäst-ridning :D Får träffa Jennifer och Lina, förhoppningsvis (?), och det är ju alltid lika underbart :) Jag tror vi har cavaletti (ridning över bommar på marken..) och jag hoppas på en mysig häst, helst Shannon eller Caprina :) Fas Caprina var halt förra veckan, men tydligen inte i måndags.. Men hon har i alla fall strålröta (lätt skada i hoven), och det borde göra ont.. Vi får väl se hur det blir.

Ja, en annan sak också, Erika kommer hem imorgon :D Eller jaoo, hon är väl hemma nu också tror jag, men hon kommer till skolan imorgon :) Och det betyder att vi får våra klasströjor, dom kommer vara assnygga skulle jag tro :) Min är svart, och alla har vitt tryck. Hoppas att den passar :)

/ elin

Kommentarer
Postat av: Annaa

vi får inte skoltröjorna imorgon hon sa att dom skulle bli försenade för att de hade varit krångligare än hon trott att betala och sånt.. ;O

2008-01-16 @ 19:43:31
URL: http://unimportent.blogg.se
Postat av: Anonym

haha, vi har inte ens betalat våra skolträjor till kristoffer. (; maha!

ja, jag får väl åka till spanien då, kolla på de snygga grekerna. ((; haha!

2008-01-16 @ 20:50:20
Postat av: Lisa

det var jag som skrev, sen menade jag såklart åka till grekland. xD

2008-01-16 @ 20:51:10
URL: http://lisaamandaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0