Hemkommen.

Jag skulle ha publicerat det senaste inlägget imorse, men datorn dampade, så den får komma lite efter ;)

Vanlig dag idag i skolan, lektioner och rivstart från lovet. Inga ändringar på varken grupper eller lektioner. Men det var rätt vanligt i klassrummen också, Längtar tills rasten, skrattar under rasten, längtar tills rasten o.s.v ;) Vi har redan fått två läxor däremot, en sidas översättning i franskan tills på torsdag och glosor i engelskan tills nästa torsdag. Det dör iaf att börja i skolan igen, bara irriterande med drygomänniskorna i min grupp.

Efter skolan gick jag, Hella och Linkie ner på stan, blev choklad på Biggans och varm choklad med grädde på Bönan.

Om bara några minuter ska jag ner på gymmet med mamma och träna lite, så nu ska jag byta om och sticka.

/ elin

Kommentarer
Postat av: Helena

hihi de va kul på staan :) din tur & kommentera nu ;) mihhii

2008-01-08 @ 18:28:48
URL: http://helenaaolzon.blogg.se
Postat av: linnea

vist va de got me fika syns imon/L

2008-01-08 @ 19:02:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0