Hemkommen.

Det har varit en bra dag idag, och den blir väl bara bättre kan jag tro. Franska direkt på morgonen, vi gick runt i klassrummet i 50 minuter oh pratade väldigt vacker franska, några förvalda dialoger som plockats ut av Persdotter, allas våran favvolärare ;) Efter franskan gick jag en snabbis till SYV:en och lämnade min gymnasielapp, så nu är ansökan officiellt inlämnad.

Efter det var det svenska som gällde, en timmes läsning. Jag läser Pirater av Celia Rees, klart boktips, den är asbra. Sedan var det idrott. Vi körde styrke/kondis-bana idag igen, och det blir det imorgon också. Vi körde med lite pulsräkning också, jag hade snitt på 140 i arbetspuls, och jag vet att jag har dålig kondis.

I alla fall så ska jag, Hella, Linkie och Stina gymma senare idag, klockan fyra närmare bestämt. På sporthallen t.o.m, kommer säkert bli intressant eftersom ingen av oss varit där förr ;) Får hoppas att det är samma maskiner som på Höghammar, men det borde det vara..

Just nu återhämtar jag mig från promenaden hem, lite omt i mitt skadade ben. Lyssnar på Winnerbäck, äkta kärlek det där! Daugava är kanske det bästa album som någonsin gjorts.

/ elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0