HURRA :D

Min puckodator FUNGERAR IGEN! :D JAg har ingen aning om vad jag gjorde, men det kom upp en ruta där det stod att "Datorn har återhämtat sig från ett allvarligt fel", och någontig om RAM-minnet, men jag bryr mig inte, för DEN FUNGERAR :D Halleluja!

Jag har hållit på att flytta lite filer på datorn nu, sedan ska jag städa rummet och börja på att lägga pussel (tråkigt liv.se).

I alla fall så har vårt H&M-paket kommit nu, och det är ju bra :) Allt sitter perfekt också, och de är ju också bra ;)

Nu tänker jag läsa några bloggar innan jag tar itu med städningen ;D

/ elin

Kommentarer
Postat av: Moi

Tjo )) Nu kommer jga snart hem till er alla ... ar ratt trot pa varmen och min brann skador nu.. det ar sa jobbit att branna sig )) men jag satt iaf nyss brevid varsta sota killen typ adam stilen du vet )) saknar dig jatte mkt.. )) pussar o krammar

2008-01-13 @ 18:02:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0