Jag har tråkigt.

Sitter och kollar på klipp på youtube, jag har ett tråkigt liv idag. Om lite mindre än tre timmar tänker jag i alla fall gå till stallet, får se vad vi har idag. Imorron förväntas skola, och möjligtvis shopping efteråt. Får väl kanske byta grupper och kanske schema imorron också, får se hur de blir. I så fall hoppas jag på två saker; fler sovmornar och framförallt att dom fixar våra torsdagar (vi har 20 minuter lunch och fyra lektioner efter det, men bara två före).

Nej, nu ska jag gå och fixa något at äta. Btw så har jag finurligt fixat på rummet, jag har dragit fram min fåtölj så jag har den som datorstol, väldit mysigt måste jag säga ;D

image114

Min "datorstol" xD

/ elin

Kommentarer
Postat av: Kristin

Haha, ja det ser ju mysigt ut :)

2008-01-07 @ 14:14:51
URL: http://sandstr0m.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0