Jag HATAR min dator!!

God morgon! Idag är det söndag för alla som inte visste det, och vädret är soligt och himlen är blå. Jag ska gå upp och äta lite frukost om ett litet tag, och sentänkte jag kolla lite på tv, det var ändå rätt länge sen jag gjorde det, och det ska jag göra för att fira att mamma och pappa inte är hemma, för de är och åker längdskidor i Harsa.

Sitter inne på min andra dator samtidígt och försöker flytta över de sista filerna jag verkligen vill ha kvar, men den dampar ihop och lägger av hela tiden! Men förhoppningsvis kandet bli bättre, för pappa sa att någon kunde ominstallera den och så, men jag vill bara ha ut en nedrans fil till så är jag nöjd! Skitdator! Jag vill ha en ny dator, som faktiskt fungerar!!

/ elin

Kommentarer
Postat av: Helena

haha mina föräldrar åkte skidor i harsa igår :) btw, kommentera min blogg :)

2008-01-20 @ 13:35:06
URL: http://www.helenaaolzon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0