Jahapp.

Jag har tråkigt. Mamma lagar flygande Jakob som vi ska äta snart. Jag kan lika gärna berätta om den fantastiska vecka vi har framför oss.

Måndag; vanlig dag, hoppning på ridningen, alltid lika spännande, pengapåfyllnad.
Tisdag; vanlig dag, kanske gym med mor.
Onsdag; sista dagen med simning, WEII!
Torsdag; basket på gympan, inlämning för engelskauppsats, hoppning på ridningen.
Fredag; inlämning för NOarbete på fossila bränslen.
Lördag; Erika har födelsedagsfest. Måste köpa present till den.. Erika alltså, inte festen..
Söndag; eeh.. dammsugning?

Min värld är fantastisk. Mamma bara fortsättar att gå in på mitt rum, ser en tallrik med kvarlevnaden av en f.d vindruvsklase, och säger "disken". Kanske borde ta bort dem. Clueless börja om en timme. Ska dammsuga imorgon. Korta meningar nu. Hejdå.

/ elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0