Kladdkaka hos Hella, och nya jeans :D

What a day! Skoldagen rann ju förbi fantastiskt bra, det enda. Nu är jag i alla fall klar med allt vad simningen innebär, och med 26/27 poäng på magisterproven. På matten löste jag några ekvationer, och på NO:n fick man gå hem om man inte kunde jobba på energikällo-projektet, och jag gör ju det hemma, så jag och Hella fick sluta tidigare, redan halv två.

Vi gick ner på stan för att invänta bussen som skulle ta oss till hennes hem, den skulle gå tio över två. Medans vi väntade slank vi in på Såfin, eftersom det var 30 minuter innan bussen skulle gå. Jag hade med mig plånbok, och när jag såg att det var rea på jeans bestämde jag mig för att prova något par, jag behöver jeans, och valde ut tre modeller.

Det var stuprör alla tre, och de första fick jag inte på mig. Det andra paret satt underbart, och var assnygga också. Det tredje paret lika så, och jag kunde inte riktigt bestämma vilket par jag ville ha, så jag köpte båda. 430 kr för två par jeans, det är ju superbilligt, och nu behöver jag inte köpa jeans på ett bra tag. Kommer antagligen ha ett par i morgon, håll ögonen öppna för "dagens outfit" imorgon.

image169

Bussen kom i alla fall, och vi kom hem till Hella. Det första vi gjorde var att baka en kladdkaka, och medans den gräddade gjorde jag fransk manikyr på henne, och min ena tumnagel, och sen satt vi och pratade lite. Sedan åt vi den, och sedan tittade vi på film, Harry Potter och Fenixorden, bra film, men boken är tio ggr bättre. Det blev en liten paus för att äta lite våfflor också, otroligt gott. Det blev lite lek med Truls (katten) också, och extramaterialet till filmen.



När filmen var slut var klockan typ åtta, så jag bestämde mig för att ringa efter pappa, och be honom hämta mig. Han kom, och jag åkte. Tack för en rolig dag Hella, göra om snart? ;) Ni får ursäkta att jag inte skrev dethär igår, blogg.se laggade sönder totalt!

/ elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0