Kvällsupdate.

Sitter och tittar på Gossip Girl nu, det är faktiskt asbra! Det handlar om några rika innemänniskor som en anonym bloggare håller koll på, och det är mycket bättre än vad jag försöker förklara.

Jag har målat naglarna också, så nu har jag knallrosa naglar, lägger in bild imorgon.

Imorgon har vi franska, kanske smyger in ett minikort inlägg då också, som jag gjorde tidigare idag. Efter det har vi svenska, ska nog gå igenom nationella provet. Sen är det simning, och om ni har tur får ni se mig i mina klädsimskläder ;) På eftermiddagen har vi NO och matte, och vi slutar två.

Efter skolan ska jag som sagt vara med Hella, vi ska vara hos henne, baka kladdkaka och kanske gosa med Truls och så. Och det kommer bli foton, lita på det. God natt!

/ elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0