Lovet är snart slut.

Det känns verkligen som jag har slarvat med bloggningarna nu på sista tiden, men det händer ju ingenting på loven. För ungefär två sekunder sedan läste jag ut Harry Potter, stående ovationer som vanligt. Okej, jag har läst den typ fem ggr förut, men de är alltid lika bra ;) Jag ska väl hoppa in i duschen nu snart, ikväll blir det nog film, eller kanske bara sittaochstirra upp i taket, vad som bäst fungerar ;P

Ikväll ska jag iaf packa ihop min soff-säng och sova uppe i min vanliga säng, för om två dagar börjar skolan, så jag ska vänja mig vid att sova uppe nu. Fyfan vad lovet har flygit fram. Fast en bra sak kommer med det; imorron börjar ridningen igen, och som jag har längtat :D Och på torsdag får jag äntligen träffa Jennifer och Lina igen, det var så länge sen känns det som. Ha en fortsatt bra dag, nu måste jag ner till Ica och slänga en massa skräp.

/ elin

Kommentarer
Postat av: Moi

Tjo pa dig.. har du haft ett bra och kallt lov har ar det varmt o skon ochg jag har tom blivit lite brun :) halsa alla hopa :)) sickar ett sms kl 0805 pa tisdag :)

2008-01-06 @ 17:02:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0