Måndagsmorgon.

Nu har jag ätit frukost, duschat, tvättat ansiktet och så vidare. Det jag ska göra nu är att fixa håret, sminka mig och klä på mig.

Kanske ska berätta lite om helgen också. I lördags kom Ruben hit, hon skulle sova över här. Jag gick och mötte henne i nysnön, och här hemma tittade vi på Liftarens Guide till Galaxen, följt av Pirates of the Caribbean - At Worlds End. Sen hade vi lite skoj, och sedan gick vi och la oss.

Igår vaknade jag vid ett någon gång, och gick upp. Ruben vaknade då också, och vi åt frukost. Sedan spelade vi lite tv-spel, och tittade på TV efteråt. Sedan när hon åkte hem, så pusslade jag vidare med vårt 1000-bitarspussel, jag har kommit rätt långt nu ;) Familjen kom hem vid halv nio-tiden igår också, och nu är helgen redan slut.

ridningen idag har vi teori (weii...), och i skolan förväntas inget ovanligt, bara det vanliga; svenska, NO/Ma, musik, engelska och elevens val (bild). Slänger in en dagens outfit snart.

/ elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0