Morgondagen i all dess charm.

Tänkte berätta lite snabbt om morgondagen nu innan jag går och lägger mig. Samling på morgonen, sedan har vi hemkunskap. Efter hemkunskapen har vi en kort rast och en halvtimmes AP. Sedan är det matte, eller NO, och sedan lunch. Lunchen är nog rätt god, det är skinkstek och klyftpotatis, så det låter åtminstonde väldigt gott. 

Efter lunchen är det matte, eller NO, nu det andra , vad vi nu har först kommer ni märka, för jag kommer att blogga på NO:n. Och på matten har jag också matteprov på algebran, ser fram imot att slippa skiten. Hur kan någon tycka om algebra som inte ens går att lösa? Nej, skaffa mig en lärare som också kan lösa den så ska jag inte klaga mer. Efter det har vi SO, och sedan får vi gå hem.

Efter skolan har jag inte planerat något sådär superspeciellt. Inte på kvällen heller för den delen. Jag ska åtminstonde gå och lägga mig rätt tidigt, för jag har stalltjänst på lördag, ska vara i stallet i fyra timmar och mocka, sopa, etc. Men eftersom Jennifer ska dit så blir sällskapet bra i alla fall. Och vem vet, kanske Lina också kommer?

Annars är inget planerat nu i helgen. Imorron blir det nog en morgonbloggning, vi får se, men då antaglgen med en outfit. Keep updated!

/ elin

P.S. För alla er som läser som tittar på Avatar, så kommer det laddas upp ett nytt avsnitt på lördag, och det är då avsnitt 14 på säsong 3. Kolla på www.watch-avatar.com, där laddas det upp först, och där finns de 13 avsnitt som redan kommit av säsong 3.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0