Myskoluktande rum.

Hellu! Uppdaterar lite innefrån mitt lilla rum som är näst intill kokhett och luktar väldigt mycket av nagellack, vaniljljus och myskorökelser. Det enda som hörs är min bärbara hårddisk som jag kopplat in, ska nämligen titta på en film, vilken vet jag inte än.. Den låter lite småsött på något vis, den låter som en liten dator ^^, Min stationära dator är ute i vardagsrummet, pappa ominstallerar den eller någonting sådant..

Jag har målat naglarna alldeles nyss också, men ett koralloranget som jag fått av Hella för typ 1½ år sedan ;) Det är väldigt snyggt. Men jag sumpade en nagel, så den ska jag måla svart.

Nu på eftermiddagen har jag gjort om lite på rummet, det lilla jag faktiskt kan göra om.. Jag bytte helt enkelt plats på sakerna på två hyllor i min bokhylla. Inte så roligt kanske, men det är i alla fall nytt.. Sen rensade jag bort lite smink också, som t.ex ett metalliclila läppglans (asfult), två läppstift (ett guld och ett knallrött) och några ögonskuggor. Ska nog slänga några gamla kajaler också, jag hittade en turkos (!) som jag haft i typ 5 år..

Btw så är det handboll på teven nu, Sverige mot nåt annat land. Go Sweden!!

/ elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0