Ny väska och gossip girl.

Jag kom hem från gymmet för ett litet tag sedan, gick bra där. Fast jag var väldigt trött upptäckte jag, mina muskler ville inte arbeta, kanske för att jag inte gymmade förra veckan. Körde Stairmaster halva passet tror jag.

Idag när jag kom hem hade nya Starlet kommit, jag prenumererar på den. Den handlade mest om relationer idag, och lite om Tilde Frölings korta karriär i Let's Dance, hon är redaktör på Starlet. Man fick en trippel-lila ögonskugga med också, fast jag tycker inte om lila, så jag kommer antagligen ge bort den till någon.

Mamma har beställt lite böcker hon, och med den bokklubben fick man öven två väskor, och en av dom fick jag :) En svart skinnväcka med brons/guldiga detaljer, inte riktigt min smak, men den var ändå snygg!

image163

Big reminder! Tack vare manusförfattar-strejken i Hollywood kommer Ugly Betty ta ett avbrott från kanal 5, och istället kommer det att visas en ny serie som heter Gossip Girl, lite som OC skulle jag gissa, det är samma regissör. Titta på den, ikväll klockan 20:00 på kanal 5.



/ elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0