Nyshoppad och skola, tisdag.

Idag har skolan sett rätt bra ut. Samling först, där Anders återigen berättade att vi har simning imorgon (yeey!), och sen hade vi franska. Jobbade lite med olika prepositioner (stava?). Sen var det slöjd, och jag fållade Erikas blus. AP efter det, och nu förvirrade jag även Leif med mina olösliga skoluppgifter, och ännu en människa som är övertygad om att facit ljuger.

Sen var det lunch, blodpudding, det var inte så gott. Se nhade vi engelska, och jag skrev klart min uppsats! Min parfymflaska dog mycket tragiskt i slutet tyvärr. Efter det hade vi SO, och Peter hade föredrag om hinduismen. Sen var det matte, och nu var det Malins tur att bekymra sig öve min bajsalgebra som bara blir fel, och jag lovar att jag gör dom bra! Om tre välutbildade mattelärare också får fel så är det boken som är ett mysko tänk!

Efter skolan gick jag i alla fall med Ruben ner på stan, och vi kollade runt lite, och fikade på NK. Jag åt en semla, den var god :) Köpte dock inget speciellt, men ett par nya mjukisbyxor blev det, från Puma. Tänkte nästan sy ett par på slöjden, men det kan jag göra ändå. Sen var det bara att cykla hem igen ;)

Tror inte att det blir något gym ikväll, för mamma kommer hem sent och jag vill varken gå själv eller väldigt sent. Men det är ju idrott både imorgon och i övermorgon, och jag kanske kan klämma in något gympass senare i veckan. Får se om mamma har köpt någon sporttopp på Stadium också, hon kanske skulle göra det. Hoppas, för mina är minimini ;)

/ elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0